Бие даалт журналын
нэрсний дагуу 2 сурагч нэг баг болж дараах сэдвүүдээс 1-ийг сонгон дэвтэр дээр
төлөвлөгөө гаргаж ирнэ.
Сонгох сэдвүүд:
1. Мультмедиа ба түүний хэрэглээ
a)
Мультмедиа технологийн хөгжлийн түүх
b)
Мультмедиа ямар салбаруудад хэрэглэгддэг вэ?
c)
Мультмедиа бүтээгч програм хангамжууд
2. Дижитал контентын үүсэл, хөгжил
a)
Дижитал контент гэж юу вэ?
b)
Дижитал контент хэрхэн бүтээгддэг вэ?
c)
Виртуал болон нэмэгдсэн бодит байдал (VR, AR)
3. График дизайн ба медиа
үйлдвэрлэл
a)
График дизайны үндэс (Canva бусад хэрэглээ)
b)
Лого, постер, инфографик хийх үндсэн зарчим
c)
Видео болон анимацийн хэрэглээ ()
4.Дуу, дүрсний боловсруулалт
a)
Аудио засварлах програмууд (Audacity, FL Studio)
b)
Дууны эффект ба дижитал аудиогийн хэрэглээ
c)
Видео эвлүүлэг хийх үндэс (MovieMaker, CapCut)
5. Мультмедиа ба боловсрол
a)
Боловсролын салбарт мультмедиа ашиглах нь
b)
Цахим сургалтын платформууд ба мультмедиа
c)
Мультмедиа ашиглан контент хөгжүүлэх аргууд
Ерөнхий шалгуур:
Бие даалтын ажлыг үнэлэхдээ дараах
үндсэн шалгууруудыг баримтална.
1. Агуулгын чанар (30 оноо)
a)
Сонгосон сэдвийн хүрээнд үндэслэлтэй, шинжлэх
ухаанч, логик уялдаатай байх (10 оноо)
b)
Судалгаа, баримт, эх сурвалж ашигласан байдал (5
оноо)
c)
Сэдвийн гол ойлголтуудыг тодорхой тайлбарласан
эсэх (10 оноо)
d)
Бие даалтын бүтээлч байдал, онцлог шийдэлтэй
эсэх (5 оноо)
2. Хэрэглэсэн мультмедиа
элементүүд (30 оноо)
a)
График зураг, диаграмм, инфографик зэрэг визуал
элемент ашигласан байдал (10 оноо)
b)
Дуу, видео эсвэл интерактив контент ашигласан
эсэх (10 оноо)
c)
Өөрийн бэлтгэсэн мультмедиа материал байгаа эсэх
(10 оноо)
3. Техникийн гүйцэтгэл (20 оноо)
a)
Бие даалтын бүтэц (гарчиг, үндсэн хэсэг,
дүгнэлт) ойлгомжтой, эмх цэгцтэй байх (5 оноо)
b)
Ашигласан програм хангамжийн чадварлаг хэрэглээ
(MovieMaker, audacity гэх мэт бусад программ ) (10 оноо)
c)
Хийц, дизайн, контентын чанар сайтай байх (5
оноо)
d)
Цахим хэрэглээний зүй зохистой хэрэглээ.